TO Novi Pazar je na 38. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, održanom od 18. do 21. februara prezentovala bogatu turističku ponudu našeg grada. Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić je istakao da je ovaj sajam postavio rekord po broju posetilaca i učesnika. Na štandu TO Novi Pazar, su se pored prepoznatljivog bogatog kulturnog nasleđa, banja, prirodnih lepota, manifestacija, promovisali i novopazarski gastronomski brendovi. Kompanije Dragolovčanin, AD Lipa, Mujen, Aqua Spa Termale uzele su učešće kao partner TO Novi Pazar i na štandu promovisale i pokazale kvalitet u oblasti hotelijerstva kroz promociju svojih objekata i smeštajnih kapaciteta sa propratnim raznovrsnim sadržajima.
Poseban pečat na ovogodišnje učešće TO Novi Pazar je stavljen u subotu 20.februara u 15h kada je bila upriličena posebna promotivna prezentacija tradicionalne hrane, muzike i dobropoznatog novopazarskog gostoprimstva. Prezentaciji je pristustvovao i gradonačelnik dr Meho Mahmutović sa saradnicima. Zabeležena je rekordna poseta štandu uz veliki broj poznatih gostiju iz kulturnog i političkog života.
Prema rečima direktora TO Novi Pazar Ljiljane Lešević cilj nam je bio da u 2016. godini privučemo pažnju kako domaćih tako i stranih turista, da u što većem broju organizovano ili individualno posete našu destinaciju i deo odmora provedu na najbolji mogući način uz bogatu turističku ponudu u Novom Pazaru. Novi Pazar se još jednom prikazao i kao pogodna turistička destinacija za razvoj banjskog i kongresnog turizma na čemu se ozbiljno radi poslednjih godina.
Ovo nam je već drugi sajam u nepunih mesec dana što govori da je TO Novi Pazar veoma aktivna kako u zemlji tako i u inostranstvu i da čini sve da grad Novi Pazar promoviše kao jednu od boljih destinacija u zemlji i regionu kroz afirmaciju prepoznatljivih pazarskih brendova, kulturnog nasleđa,manifestacija, zimskog i banjskog turizma, tradicije i svega onoga što nas čini jednom od najprimamljivijih i atraktivnih turističkih destinacija što će se i nadamo se pokazati uz veći turistički prihod ove godine budžetu grada Novog Pazara.
Posebno se zahvaljujemo i firmama „Sve pod sač“, „Mea compa“, „Sultan cola“, „Heklica i hoklica“, „Džam“ kao i Kulturnom centru, Sportskom savezu, Kancelariji za mlade i Regionalnom pozorištu, koji su svojim učešćem doprineli uspešnoj prezentaciji našeg grada.
Na ovogodišnjem Sajmu turizma u Beogradu je učestvovalo 1.150 izlagača iz 55 zemalja, a sajamskim halama je prošetalo više od 70.000 posetilaca.